Put your ad code here

Monday 6 July 2015

MAAHAD TAHFIZ AL-QURAN AR-RAWI BERTARAF KOLEJ

Maahad tahfiz al quran Ar-Rawi menjadi mercu tanda dan pusat pengajian terungul di langkawi. Pembinaan telah hampir 80% siap dan akan diduduki akhir tahun ini.

Menurut Abd Razak, bangunan 3 tingkat boleh menenpatkan hampir 80 orang murid dan dilengkapi dengan asrama serta bilik pengajian.

Segala sumbangan dan derma boleh menghubungi Yayasan pembangunan insan langkawi  akaun no 552077405585 (maybank cawangan langkawi) atau berhubung terus dengan Abd Razak Rafie selaku bendahari.

YB Dato Mohd Rawi ditemui semasa majlis penyerahan bantuan raya kepada warga mas dan ibu tunggal dan anak yatim di perkarangan pejabat beliau padang lalang langkawi.


"bantuan khas kebajikan yang di tolak oleh JKM atas sebab-sebab tertentu, mohon rujuk ketua cawangan dan pejabat Adun", katanya.

"setiap 6 bulan sekali, pihak JKM akan membuat pemantauan penerima bantuan supaya tiada ketirisan berlaku", katanya lagi.


Turut hadir bersama ialah Dato Tajudin pengerusi The Zon Duty Free, ketua-ketua Umno dan setiausaha cawangan DUN Ayer Hangat.

banner
Previous Post
Next Post

0 comments: